REKRUTACJA ZAKOŃCZONA - OFERTA PRACY: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW (NR REF. 3/2016)
Instytut Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność, państwowa instytucja kultury z siedzibą w Warszawie zajmująca się międzynarodową współpracą w zakresie badania, dokumentowania i upowszechniania wiedzy o historii Europy XX wieku, poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTY DS. PROJEKTÓW (NR REF. 3/2016).
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wiejska 17/3
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Projektów:
Wsparcie organizacyjne koordynatora zespołu kuratorskiego pracującego nad przygotowaniem międzynarodowej wystawy pod roboczym tytułem „Po Wielkiej Wojnie. Europa 1918-1921”, w tym m.in.:
- bieżąca współpraca i utrzymywanie kontaktu z członkami zespołu kuratorskiego, Radą Naukową wystawy, ekspertami, partnerami i współorganizatorami projektu,
- kompleksowa organizacja spotkań zespołu, warsztatów projektowych, wizyt studyjnych, etc.
- opracowywanie i redakcja dokumentacji projektowej w tym: pism, umów, opracowań, programów i protokołów ze spotkań, kosztorysów, harmonogramów i sprawozdań w języku polskim i angielskim,
Wsparcie organizacyjne i merytoryczne koordynatora nowopowstającego zespołu naukowego, w tym: m.in.:
- bieżąca współpraca i utrzymywanie kontaktu z członkami zespołu, ekspertami, partnerami i współorganizatorami projektu,
- nawiązywanie współpracy z organizacjami prowadzącymi projekty badawcze dot. historii i upamiętniania w Europie i na świecie,
- wsparcie koordynatora zespołu w działaniach mających na celu stworzenie międzynarodowej sieci humanistów, stanowiącej zaplecze naukowe dla działań badawczych i upowszechniających z zakresu historii i upamiętniania,
- współpraca przy organizacji międzynarodowych projektów IESPS o charakterze naukowym (m.in. seminariów roboczych, warsztatów i konferencji dla badaczy zajmujących się pamięcią, projektów wydawniczych dotyczących historii XX w., etc.),
- opracowywanie i redakcja dokumentacji projektowej w tym: pism, umów, opracowań, programów i protokołów ze spotkań, kosztorysów, harmonogramów w języku polskim i angielskim,
Wymagania wobec kandydata/ki:
Niezbędne
- wykształcenie wyższe humanistyczne
- min. 2-letnie doświadczenie w organizacji projektów (preferowane: projekty naukowe z dziedziny historii, z dziedziny edukacji historycznej, projekty wystawiennicze),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
- samodzielność,
- wysoki poziom kultury osobistej.
Dodatkowe
- wykształcenie wyższe na kierunku: historia
- stopień naukowy doktora,
- znajomość drugiego języka obcego (w szczególności niemieckiego, czeskiego, słowackiego, węgierskiego lub rumuńskiego),
- doświadczenie w pracy w państwowej instytucji kultury.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego i interesującą pracę w środowisku międzynarodowym,
- umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne:
- CV
- list motywacyjny, zawierający klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje
- wykaz publikacji naukowych
należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: office@enrs.eu do 30 września 2016 r. wpisując w tytule wiadomości numer referencyjny 3/2016.
Proces rekrutacji
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postepowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych.
Informujemy, że w wyniku przeprowadzonej rekrutacji na stanowisku Specjalisty ds. Projektów został zatrudniony pan Bartosz Dziewanowski-Stefańczyk.