ZAKOŃCZONA - OFERTA PRACY - SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH - 2/2018
Instytut Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność, państwowa instytucja kultury z siedzibą w Warszawie zajmująca się międzynarodową współpracą w zakresie badania, dokumentowania i upowszechniania wiedzy o historii Europy XX wieku, poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTY DS ADMINISTRACYJNYCH (NR REF. 2/2018)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zielna 37
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Budynek dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Administracyjnych:
- obsługa administracyjna IESPS w tym:
- nadzór nad korespondencją,
- obsługa rejestrów,
- prowadzenie kalendarza spotkań i konferencji,
- obsługa centrali telefonicznej w języku polskim i angielskim,
- obsługa dokumentacji i archiwum, w tym prowadzenie archiwum zakładowego i nadzór nad prawidłową realizacją przepisów archiwalnych
- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych we współpracy z odpowiednimi działami i pracownikami
- zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP,
- przygotowywanie raportów, zestawień i analiz związanych z pracą IESPS
- prowadzenie gospodarki materiałowej, w szczególności ewidencjonowanie środków trwałych oraz nadzór nad zaopatrzeniem i utrzymaniem Instytutu
- współpraca z dostawcami i podwykonawcami
- obsługa kasy
- obsługa organizacyjna Dyrektora i Sekretariatu IESPS w tym:
- nadzór nad przygotowaniem i obiegiem dokumentów oraz pism,
- obsługa spotkań i konferencji służbowych z udziałem Dyrektora i zespołu IESPS
- redagowanie pism i innych dokumentów w języku polskim i angielskim
- obsługa podróży służbowych (rejestr poleceń, rezerwacje biletów i hoteli, zaliczki, rozliczenia wyjazdów)
Wymagania wobec kandydata/ki:
Niezbędne
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dobra znajomość pakietu MS Office i narzędzi Google,
- wysokie kompetencje interpersonalne i analityczne,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
Dodatkowe
- wykształcenie w zakresie administracji publicznej,
- doświadczenie w pracy w instytucji publicznej
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- znajomość drugiego języka obcego (w szczególności niemieckiego, czeskiego, słowackiego, węgierskiego lub rumuńskiego),
- dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość ustaw i regulacji związanych z funkcjonowaniem narodowej instytucji kultury (takich jak: ustawa o finansach publicznych, ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawa Pzp., ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).
Wymagane dokumenty
Dokumenty aplikacyjne:
- CV
- list motywacyjny, zawierający klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje
należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: office@enrs.eu do 19 kwietnia 2018 r. wpisując w tytule wiadomości numer referencyjny: 2/2018.
Proces rekrutacji
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postepowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych.
Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2018 r.